Fridays for future omple el pati de la nostra escola!

Aprofitant que aquesta setmana ha estat la setmana pel clima, els i les alumnes de la nostra escola han elaborat un conjunt de cartells amb missatges i dibuixos per evitar que continuï pujant la temperatura global del nostre planeta; i aquest matí, a l’hora del pati, ens hem sumat a l’aturada a favor del clima.

El nostre alumnat ha pensat un conjunt de mesures i petits gestos que tots i cadascú de nosaltres podem fer evitar l’escalfament global de la Terra: reduir, reciclar i reutilitzar, fer ús de la bicicleta per a distàncies curtes o anar a peu, estalviar aigua, entre d’altres.

És important, conscienciar-nos tots plegats. I tu, t’adhereixes a fer aquests petits gestos a favor del clima?