Fins aviat, Yvonne!

Avui, la nostra assessora de plàstica, ha vingut a acomiadar-se de tots els nens i nenes de l’escola i professorat.

En els darrers anys al centre, la Yvonne ha desenvolupat un gran ventall d’activitats amb tot l’alumnat de primària fomentant les habilitats creatives i artístiques. També ha ajudat a ampliar coneixements relacionats amb l’àmbit artístic i amb alguns autors i autores.

Ens ha obsequiat amb una làmina de creació pròpia.

Yvonne, trobarem a faltar les teves sessions artístiques! Que tinguis molta sort en aquest nou projecte. Fins aviat!

1. Núria Saltó Miquel

Yvonne,
    Ha estat un plaer treballar i aprendre al teu costat.
    La teva llarga trajectòria a la nostra escola ha deixat una fantàstica petjada artística tant en l’alumnat com en el professorat.
    Que vagi molt bé i fins aviat!
    Molts besets,
    Núria

2. Yvonne

MOLTES GRÀCIES A TOTS PELS COMENTARIS.
    MOLTES GRÀCIES ALS NENS I NENES QUE M’HEU MOSTRAT I ENSENYAT TANTÍSSIM, A MOLTS NIVELLS.
    MOLTES GRÀCIES A LES MESTRES, PER LA CONFIANÇA I LA DISPONIBILITAT.
    MOLTES GRÀCIES PER AQUESTS ANYS EN QUE HE POGUT COMPARTIR EXPERIÈNCIES AMB VOSALTRES QUE MHAN TOCAT EL COR (I HO DIC DE VERITAT) , PER AIXÒ US HI DURÉ A DINS JA PER SEMPRE.

MIL GRÀCIES I FINS AVIAT.
    YVONNE