FEM UNA VIDEOTRUCADA AMB LA RAMEEN!

La Rameen fa uns dies que ja no ve a la classe amb nosaltres, ens va explicar que marxava a viure a un petit poble a prop de Pamplona. Junts vam descobrir on era aquest poble, quants kilòmetres hi havia entre aquest nou lloc i Sarral, entre d’altres coses.

Però des de que va marxar, a l’aula, durant tots aquests dies, ens han anat sorgint diverses preguntes…

• Com li deu anar a la Rameen a la nova escola?
  • Quants nens i nenes deuen ser a la classe?
  • Deu ser molt gran la seva escola?
  • Ja té una nova casa a Pamplona?
  • Quin idioma deuen parlar allà? Anglès? Francès?

I com que teníem tantes i tantes preguntes sense respondre se’ns ha acudit que podíem trucar-la! I avui així ho hem fet! Hem fet una videotrucada amb la seva nova classe!

Mireu com hem xalat! Hem pogut resoldre tots els nostres dubtes i descobrir encara més coses que ens han explicat! Ha estat un matí ben diferent i ben bonic!

Molta sort en aquesta nova aventura, Rameen!