EXCURSIÓ A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Ahir, dijous 23 de març, els alumnes de 1r i 2n de cicle inicial, vam anar a visitar el Centre Comarcal de Tractament de residus i seguidament vàrem visitar la Cova de la Font Major.

Va ser una sortida realment interessant.

Vam poder observar les nefastes conseqüències del fet de no reciclar i per altra banda, els grans avantatges de reciclar. Concretament, vàrem poder comprovar que la matèria orgànica es pot convertir en compost orgànic i vegetal (per poder adobar la terra) i en canvi, del rebuig no se’n fa res, ans al contrari, es converteix en un gran problema degut a la superfície que ocupa i els lixiviats que es generen, grans contaminants per la terra en què vivim.

img_5363img_5343

Seguidament, vam visitar les Coves de l’Espluga, una de les coves de conglomerats més llarga del món. Al llarg de la complerta visita vam poder conèixer com van viure les diferents comunitats humanes  que van passar-hi fa milers i milers d’anys.

En acabar vam dinar al parc fluvial i vam gaudir d’una estona d’esbarjo.

Volem destacar que durant el desenvolupament de les diferents activitats ens van felicitar per l’excel·lent comportament dels nostres alumnes.

1. Lorena Rullo Lleixà

Molt contenta de que tot hagi anat tan bé!!la nostra nena ha disfrutat molt de l’excursió i li ha agradat .Per moltes més com aquesta!Enhorabona a tots els alumnes ?