Estades d’immersió lingüística

Aquest matí, l’alumnat de sisè de primària ha arribat a l’escola a punt per iniciar una estada d’immersió lingüística a l’alberg de la xarxa social d’albergs de Catalunya Xanascat, a Canyamars, a la comarca del Maresme.

Amb l’objectiu de reforçar les activitats de millora de la competència en llengua anglesa amb l’alumnat que va emprendre la participació en el programa Generació Plurilingüe (edició 2017-2020), s’ofereix la possibilitat de realitzar estades d’immersió en llengua anglesa.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançada pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Les estades es duran a terme des d’avui dilluns i fins dimecres amb l’objectiu de millorar no únicament la competència lingüística de l’alumnat en llengua anglesa, sinó la de reforçar les seves habilitats socials i relacionals.

Us desitgem una molt bona estada!