El Gust per la Lectura

segell_1617_hiparticipem

Aquest any, els nens i nenes de CM participen en el XXII concurs “El gust per la lectura”. Aquest és un concurs basat en la lectura i el treball d’unes obres específiques d’acord amb el nivell educatiu de l’alumnat. Els llibres a treballar aquest any són: “Per un plat de macarrons” de Mercè Canela i “Zarah. No tens por, oi?” de Zoran Drvenak. Convocat per el Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics es demanen uns treballs de creació originals. Segur que els de la nostra escola seran espectaculars. Ànims!