El bosc i els incendis

img-20170316-wa00021

El bosc i els incendis és un programa realitzat des del Consell Comarcal que va destinat als alumnes de Cicle Superior de la Conca de Barberà. Aquest programa es porta a terme des del curs 1994-1995 amb la finalitat que els nens i nenes d’edat entre 10 i 12 anys coneguin el bosc i les actituds bàsiques per a una bona prevenció d’incendis forestals.

Els nostres alumnes de 5è hi varen anar el passat 16 de març.  A la sortida primer van observar un bosc verd i un de cremat, observant les diferències amb col·laboració amb els agents forestals i amb el suport d’un dossier de treball. També van alliberar a un eriçó provinent  d’un centre de recuperació. A part, els agents els van obsequiar amb un pi i una alzina que plantarem al pati de l’escola.

img-20170316-wa00031