Dijous gras a Montbrió de la Marca

El dijous 28 de febrer els alumnes de primària, acompanyats per tres membres del grup excursionista de Sarral que també són avis de nens i nenes de l’escola, vam anar per camí fins a Montbrió de la Marca.

Un cop vam arribar-hi ens esperaven l’Enric i la Mercè, que gentilment  van acompanyar els més grans a fer una visita guiada pel poble, així com també van fer possible que l’estada fos d’allò més agradable, oferint-nos les instal·lacions per dinar.

Mentre uns feien la visita, els altres jugaven a jocs tradicionals cedits pel Consell Comarcal i d’altres als gronxadors.

Després de dinar i gaudir d’una estona d’esbarjo vam tornar cap a l’escola pel mateix camí.

Agraïm al Sr. Josep Aluja, al Sr. Ramon Bové i al Sr. Josep M. Freixas per haver-nos acompanyat en aquesta sortida. Així com també a la Sra. Mercè i al Sr. Enric per la seva hospitalitat.

Va ser una experiència molt enriquidora.