Dia Mundial de la Infància

Avui 20 de novembre celebrem el Dia Universal de la Infància.

Fa 61 anys, tal dia com avui de l’any 1959, es va signar la Declaració Universal dels Drets de l’Infant. Trenta anys més tard, l’any 1989, es van desenvolupar i ampliar els continguts que la Declaració de 1959 recollia. Aquesta ratificació va tenir lloc durant el desenvolupament de l’Assemblea General de les Nacions Unides, concretament en la Convenció dels Drets de l’Infant.

La celebració d’aquest dia, doncs, és per donar un impuls positiu al reconeixement dels drets i a la millora i qualitat d’aquest col·lectiu tan important per a la societat.

La infància de la nostra escola, com a col·lectiu social, amb alegria de celebrar el seu dia, vol compartir amb tota la comunitat visitant de la nostra web, les celebracions que per grup classe hem fet aquest curs.

Us animem doncs a observar les fotografies de cada grup classe.

Aprofitem, en nom de tot l’equip docent, per a felicitar a tot l’alumnat per les ganes, la dedicació i la bona feina a l’hora de crear aquests fantàstics cartells plens de missatges directes. Educar en el coneixement dels propis drets és fonamental per a construir un món millor per tots i totes vosaltres.

Enhorabona petits/grans artistes!