Dia Europeu de conscienciació de l’aturada cardíaca

Avui es celebra el Dia Europeu de l’aturada cardíaca amb el lema “Tots els ciutadans del món poden salvar una vida” .

La nostra escola ha volgut commemorar aquesta jornada representant un cor format amb tot l’alumnat i professorat de l’escola.

A més, durant aquesta setmana, dins l’àmbit de l’educació física, s’han dedicat unes sessions a conèixer els passos a realitzar davant d’una aturada cardíaca. Activitat que s’ha adaptat als diferents nivells de l’alumnat.

Avui, també hem iniciat la lectura ‘De tot cor’, un recull de contes sobre infants amb problemes de cor, de l’Associació d’afectats de cardiopaties de naixement. Aquest conte ve acompanyat amb una mascota, ‘en Bateguet’, que anirà passant per l’escola i cada tutor en llegirà un al seu grup d’alumnes.

Aquest conte ens l’ha facilitat una família de l’escola, agraïm la seva col·laboració.