Convivència i acció tutorial

L’establiment d’un bon clima a l’aula i al centre, afavorint dinàmiques de col·laboració i de solució de conflictes i contribuint a la millora de les habilitats socials i personals de l’alumnat, té un efecte positiu tant en el procés d’aprenentatge com en el desenvolupament de l’alumnat.

És per això que a l’escola tenim el compromís d’orientar els nostres infants per la convivència, que haurà de permetre desenvolupar habilitats, estratègies i capacitats per enfrontar els conflictes des d’una actitud no-violenta. Així doncs, vetllem per l’aprenentatge d’habilitats socials vinculades al coneixement, l’estima, la confiança, la comunicació o la cooperació, totes elles imprescindibles per afavorir una convivència positiva.

Des que hem iniciat el curs, les tutores i tutors realitzen setmanalment activitats i dinàmiques destinades a millorar la cohesió de grup i a generar vincles afectius entre els infants.