Concurs de manualitats a sisè

Els i les alumnes de sisè aquest trimestre han treballat les normes dels concursos, com fer cartells publicitaris dels concursos i han decidit fer un concurs de manualitats.

Primerament, a partir del treball de tipologia de textos van veure quins aspectes cal tenir present i el format. Seguidament, com es fa publicitat de l’activitat organitzada elaborant cada alumne/a un cartell personalitzat . Per  fer-ho, calia decidir de què es faria el concurs. A través de propostes i votacions van decidir fer un concurs de manualitats. Finalment ,s’ha dut a terme aquest concurs i volem compartir amb vosaltres els diferents treballs que han realitzat amb ganes i esforç.

A través de l’enllaç podreu veure els treballs resultants.