CONCURS CULTURAL-ESPORTIU

Durant aquest curs escolar 22-23 i dins de l’àrea d’Educació Física s’ha dut a terme els concurs que tot l’alumnat coneix com “la mascota esportiva”. Els nens han de pensar i dibuixar una mascota que representi algun esport. Hem aprofitat els dies de mal temps o pluja per realitzar aquesta activitat.

Ahir, 26 de juny, al edifici de Conca activa de Montblanc, es va fer entrega dels premis pels 8 classificats i d’aquests, els tres finalistes. Un total de 13 nens/es, dels cursos de I-5 fins a 6è, van ser seleccionats, i finalment, sis d’aquests van ser finalistes. Tot seguit, familiars i participants van gaudir d’un berenar. Moltes felicitats a tots/es!

Des del Consell esportiu de la Conca de Barberà ens donen les gràcies per haver-hi participat.