Celebrem la Mona a l’escola

Benvolguts i benvolgudes,

Avui els nens i nenes del nostre centre han celebrat l’últim dia del trimestre d’una forma ben divertida i emocionant.

Al matí, hem fet una gimcana relacionada amb la cacera dels ous de Pasqua (Easter egg hunt). Els nens i nenes s’havien d’orientar amb un plànol per diversos llocs de Sarral, i a cada punt havien de cercar l’ou i després fer un joc que se’ls proposava a fi de superar les diverses proves per a aconseguir un obsequi deliciós.

A la tarda, cada grup ha fet les seves pròpies Mones. Totes feien un goig! I després ens les hem menjat al pati tot escoltant una estona de música.

Ara toca descansar uns dies i tornar després de Setmana Santa amb les piles ben carregades!

Una cordial salutació a tothom

1. Abril Bacardí Saltó

Em va encantsr fer aquella gimcana tan moguda i celebrar la mona de Pasqua amb tots els companys/es de l’escola!
    Un dia genial!
    Que passeu bones vacances de Setmana Santa!