Celebrem la Mona a l’escola!

Avui, un any més, hem passat l’últim dia del trimestre d’una manera ben divertida!

Durant el matí hem fet la gimcana “Easter Egg Hunt” per diferents espais del poble, on hem hagut de buscar ous de plàstic per descobrir les proves a realitzar i cooperar per superar-les. Al final, un ou misteriós ens esperava amb una recompensa ben dolça gràcies a l’AFA de l’escola. Com de contents i contentes ens hem posat!

A la tarda hem decorat les nostres mones i ens les hem menjat plegats tot escoltant música. Agraïm la col·laboració de l’empresa local Europastry per haver-nos ofert aquestes “mones” tan bones!

Us desitgem unes molt bones vacances de Setmana Santa i ens retrobem amb les piles ben carregades el dia 2 d’abril. Fins aviat!