Carnaval a l’escola

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar el carnaval! Va ser una setmana de plena de gresca, xerinola i disbauxa!

Al llarg de tota la setmana vam seguir les ordres del rei carnestoltes. Totes juntes van crear una disfressa d’allò més divertida. Ens vam convertir tots en mags i magues.

A la tarda, vam fer una rua guiada pel rei carnestoltes i seguidament, els nens i nenes de 6è van llegir el testament, en acabar vam fer la tradicional crema del rei carnestoltes i vàrem compartir un berenar tots plegats, així donàvem per finalitzada la setmana més engrescada de l’any.

Moltes gràcies a tots i totes per fer possible aquest dia, en especial als alumnes de 6è.