CAP DE SETMANA ESPORTIU A SARRAL

El divendres 14 d’abril, a la sala annexa de la Llar de Jubilats, casi uns 30 escaquistes, de diferents escoles de la Conca de Barberà, varen poder jugar tres partides. Ja que es tractava de l’última trobada, els nens van rebre, berenar i refrigeri com en totes les altres trobades, i una medalla i un porta-botes per cada un d’ells, desprès d’una temporada d’escacs formatiu per tots ells. Moltes gràcies a tots els participants.

El diumenge 16, al pavelló municipal de Sarral, també es va celebrar la cinquena i última trobada de futbol sala d’aquest curs. Equips de la nostra comarca van passar un matí i tarda ple d’emocions i nervis per tal de jugar partidets amistosos amb altres equips.

Els jugadors de la nostra escola, liderats pel seu entrenador Albert Corral i l’ajuda de la Laia Forners, van jugar molt bé, fent gaudir a tot el públic de les seves jugades.

Al tractar-se també de l’última trobada, també es va repartir un petit obsequi per tot els jugadors/es.

Moltes gràcies a totes les famílies, al nostre entrenador i a la seva ajudant!