Cantata de Sant Jordi

Els alumnes de l’escola, hem treballat la cantata audiovisual de Sant Jordi feta per Jordi Cartañá, la cantata que va reunir als alumnes de cicle mitjà de tota la Conca l’any 2019 i que aquest any degut a la pandèmia, no hem pogut fer.

Factoria Brams ha anat publicant en diferents dies els 6 capítols de la cantata, amb uns dibuixos animats molt bonics, on s’explica la llegenda narrada i cantada. Ens han agradat molt i també hem après moltes coses amb aquesta llegenda tant diferent i divertida.

Amb aquesta cantata hem après:

• Que junts podem avançar més i millor, i a fer les coses en equip i demanar ajuda quan faci falta.
  • Que les coses no sempre són com s’expliquen, que no hem de fer cas del que ens expliquin dels altres, ja que tots som molt més del que puguem semblar.
  • Que no hi ha coses de nens ni de nenes, que tots podem fer els que vulguem, tots tenim dret a decidir que fer i que ser, i poder ser feliços.
  • Que per molt valents que siguem, la por és una emoció que tothom pot sentir i que ens alerta d’un perill, que no és dolent tenir por, encara que de vegades el perill només és una idea que ens hem fet al cap.