Bones festes

Benvolgudes famílies, educadors i educadores,

Ara que ens disposem a iniciar les vacances de Nadal, des de l’escola volem agrair-vos tota la confiança que heu mostrat en aquests temps tan difícils que estem vivint.

Ha estat un primer trimestre molt intens tant per a les famílies, educadors/es, personal extern, alumnes, i també ho ha estat per a l’equip docent, ja que tornàvem a l’escola després d’un llarg període sense classes presencials, amb una organització ben diferent amb moltes restriccions i amb l’ús de la mascareta. Tot i així, entre tots i totes hem unit esforços i ens n’hem sortit prou bé!

El Nadal està a tocar. Fa dies que comencen a escoltar-se les nadales per les aules de l’escola, el tió està preparat per sentir cantar les seves cançons, i el patge també està a punt per realitzar la recollida d’unes cartes carregades de desitjos. Per tot plegat, des de l’escola us volem desitjar que tots aquests dies tan especials els pugueu celebrar al costat de la vostra família més propera i que els vostres fills i filles passin unes vacances inoblidables.

Us recordem que la tornada a l’escola serà el dilluns, 11 de gener de 2021.

Una abraçada i gaudim del merescut descans amb responsabilitat. Bones festes! 🎄🎁✨☃