Assemblea AFA 2022

El passat divendres 4 de Novembre es va dur a terme l’assemblea general anual de l’AFA de l’escola. Es van tractar diferents punts que podeu veure tant el la presentació adjunta, com en l’acta de l’assemblea. Ens agradaria fer menció a la poca participació de les families i encoratjar-vos a participar en les properes activitats o en la pròpia assemblea anual.

A destacar, les votacions on van sortir com a nous membres de la Junta de l’AFA, la Mercè Mariano i el David Ballesté! Enhorabona i benvinguts!  Agraïr als membres sortints el compromís i dedicació, Montse Cervelló i Òscar Pardina.

Principis i Valors de l’AFA de l’Escola Salvador Ninot de Sarral

Acta Assemblea AFA 04NOV2022 2022-11-4