ARRIBA LA CASTANYERA A L’ESCOLA

Com cada any en aquesta època, ha arribat la Castanyera a l’escola. Però aquest any no ha estat igual que els altres perquè ha arribat una nova Castanyera, més jova i més bonica! No sabem pas si és la seva filla o la seva néta, però la qüestió és que ja la tenim aquí, amb un somriure a la cara. I és així com l’han rebut els nens i nenes d’educació infantil, amb rialles, petons i abraçades! Aquesta Castanyera ens acompanyarà a l’entrada (hall) de l’escola durant uns dies, si voleu esteu convidats a entrar a veure-la.

Però la sorpresa no s’acaba aquí, la Castanyera ha vingut ben acompanyada amb una petita Castanyera, també molt bonica, que ens vindrà a veure per les aules de l’escola, amb contes o activitats boniques per fer. Esperem gaudir-les molt!