Activitats realitzades a cicle superior la setmana del 19 al 23 d’abril

El dilluns 19 i dimarts 20 d’abril ,els alumnes de cicle superior van elaborar uns cartells sobre el canvi climàtic i la defensa del Planeta. Es van escriure en diferents llengües desitjos i accions en defensa del nostre Planeta. Aquests cartells s’han penjat a la barana de l’hort de l’escola.

Dimarts tarda van realitzar un taller on van fer unes roses per Sant Jordi. Aquesta activitat es va anar acabant al llarg de la setmana i es va prendre a casa el dijous 22.El taller va ser molt ben rebut pels alumnes.

Dijous tarda es va fer una gimcana de proves on els alumnes havien d’anar descobrint enigmes que se’ls plantejaven.

I finalment , es va fer la plantació del palot de cicle superior d’unes tomaqueres i unes llavors de pastanagues. Ara a veure com creixen i a cuidar-les.  I…  si podem recollir els fruits de la plantació.