Acte inauguració biblioteca escolar

El passat dijous 21 de març vam inaugurar la biblioteca escolar del nostre centre. I és que després de tres anys d’haver engegat aquest projecte amb uns inicis plens de dubtes i inquietuds, però amb moltes ganes, idees i il·lusió, avui per fi l’alumnat de l’escola ja disposa d’un espai agradable, funcional i bonic per poder gaudir del gust per la lectura amb un ventall de lectures per a totes les edats i que, mica en mica, s’anirà ampliant de noves aventures per conèixer, i de somnis per viure tots plegats.

L’acte va aplegar alumnes, famílies, i educadores i, coincidint amb el Dia Mundial de la Poesia, al pati de l’escola, alguns d’ells/es van fer lectura de diferents poemes en diverses llengües.

A continuació, es va poder visitar la biblioteca i escollir el nom del follet dels contes mitjançant una votació. Per concloure, vam oferir un petit refrigeri per a tots els assistents.

Des del claustre de mestres estem molt agraïts i contents davant la bona participació de tota la comunitat escolar i no volem deixar d’agraïr també la col·laboració per part de l’Ajuntament de Sarral, l’AMPA de l’escola Salvador Ninot, l’empresa Europastry, així com també de la Diputació de Tarragona.