2019-2020, el curs dels 60 anys!

A l’escola estem de festa, i és que aquest any celebrem el seu 60è aniversari.

Seixanta anys plens de records i vivències, de compromís, de dedicació i d’esforç.

L’escola Salvador Ninot està compromesa amb l’educació integral i de qualitat de tot l’alumnat, i també d’esdevenir un espai familiar i acollidor que aporti un caliu especial a tots els nens i nenes per tal que se sentin acompanyats i acompanyades al llarg del seu procés de creixement i aprenentatge.

Tal i com es mereix l’ocasió, aquest dijous dia 30 de gener durem a terme diferents actes interns amb l’alumnat i mestres, i el proper dissabte dia 8 de febrer ho celebrarem amb tota la comunitat educativa.

Si cliqueu a la invitació podreu veure els diferents actes que hi ha preparats.

Des de l’escola us animem a venir i a gaudir del dia. Seguim fent escola, seguim fent història!

Invitació 60è aniversari ESC Salvador Ninot Sarral