Hola a tots i totes,
L’alumnat de primer i segon de l’escola vam iniciar aquest divendres la tasca que ens havia encomanat l’ocell Rupit a fi d’evitar la tala d’arbres. Això consistia en agafar paper usat i fer-ne paper reciclat. Així que dit i fet, aquest divendres vam recollir paper usat, el vam posar a remull en un cossi, el vam triturar per a fer-ne pasta de paper, vam posar la pasta sobre un sedàs i vam col·locar els fulls damunt samarretes a fi que s’assequin. Aquest dilluns veurem com han quedat, quina emoció!
Els nens i nenes van estar molt implicats en el treball cooperatiu a fi de poder provar tots els passos del procés. Som uns autèntics herois de les tres R! També volem aprofitar per a dir-vos que és important fer ús de paper reciclat si volem mantenir els nostres boscos vius durant molt de temps. Tots hem de ser R!
Els nens i nenes de Cicle Inicial



Quina activitat més interessant i de ben segur que s’ho van passar molt bé! Segur que el resultat serà molt bo i dilluns tindran una bona sorpresa!
Molt xulo
A veure com haura quedat!
A casa ens Ho han explicat amb moltes ganes. Els Hi va agradar.
Familia Llorach Ramos