Hem guanyat el 3r premi del Concurs Tísner de creació de jocs en català!

IMG_20170515_141257

Així ens ho expliquen la Marta i la Queralt que junt amb altres companys van ser al lliurament de premis:

L’alumnat de 5èA de l’Escola Salvador Dalí ha guanyat el tercer premi, amb el joc anomenat: El misteri del quadre.
Una experiència que la recomanem a les escoles per a què participin, ja que és molt enriquidor, treballes en equip, disfrutes fent-lo, treballes altres disciplines com la plàstica, que és molt engrescador, i fomenta la llengua catalana a les escoles.
L’acte de cloenda i lliurament de premis es va celebrar diumenge 14 de maig a l’estació del Nord de Barcelona, presentat per Toni Albà i amb la participació d’un grup musical, anomenat Xiula que va cantar la cançó del concurs Juga, juga!
I per si hi havia nens o nenes sords hi havia una noia que es comunicava amb llenguatge de signes.
Per acabar, es va fer l’entrega de premis.Va ser una experència molt emocionant i divertida. Nosaltres, Marta i Queralt, ho recomanem molt.

Des d’aquí voldríem donar les gràcies al jurat i a  Plataforma per la Llengua per aquesta iniciativa tant interessant i enriquidora.

Parlen de nosaltres:

Diari Empordà

Diari de Girona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *