Els trets d’identitat

L’Escola Salvador Dalí és una escola pública, catalana, innovadora, que té per missió oferir una formació integral i global del seu alumnat, que li permeti un desenvolupament social, personal, emocional i potenciï la seva autonomia per tal que esdevinguin ciutadans responsables, compromesos, solidaris, crítics i respectuosos amb la diversitat social i cultural i amb el medi ambient.Som una escola vinculada a l’entorn social, natural i cultural i oberta a la comunitat educativa.La nostra tasca educativa és també aconseguir la implicació de les famílies en la cohesió social dins d’un context multicultural. Pretenem potenciar les noves tecnologies i oferir una bona formació acadèmica.

Volem que els nostres alumnes siguin persones responsables, competents i d’esperit crític, que contribueixin al progrés i al desenvolupament de la nostra societat, dins d’un marc de llibertat, tolerància, solidaritat i respecte al medi ambient.Volem ser un centre innovador, amb visió de futur, per aconseguir que el nostre alumnat tingui una bona competència comunicativa en català, castellà i anglès,i sigui capdavanter en l’ús habitual de les TAC per millorar el seu rendiment acadèmic.