CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA 25/26
16/04/26Aquest curs, l’alumnat de cicle superior ha participat en un certamen de lectura en veu alta, una experiència molt enriquidora per a tots ells.
Al llarg de les setmanes prèvies, han preparat els textos i el dia de la participació, van poder demostrar tot l’esforç i la feina feta.
Ha estat una activitat que els ha ajudat a guanyar confiança i a gaudir de la lectura d’una manera diferent.
Felicitem tots els participants per la seva implicació i actitud!

