Centres en Dansa per la Inclusió
11/06/26
Durant la setmana passada tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir de les diferents activitats programades per celebrar la setmana de Sant Jordi: Els petitons de l’escola van poder veure un teatre, tots i totes van anar a visitar a la parada de Sant Jordi de davant de l’escola i les de la Rambla, van realitzar tallers entre els companys del mateix curs i van ser els protagonistes del taller vertical sobre la llegenda de Sant Jordi.
|
El passat dimecres 25 de març els alumnes de 6è de primària van participar del programa ”Emoció en Acció”, emmarcat dins de la Situació d’Aprenentatge “Puc encistellar?”. Aquest programa organitzat pel Bàsquet Girona i Fiatc, va permetre conèixer als jugadors Pep Busquets i Nicola Maric, i a l’entrenador del primer equip Moncho Fernández. Durant la vetllada l’alumnat va aprendre la importància de la salut emocional en l’esport i la vida, i van dur a terme activitats relacionades amb les emocions i el bàsquet.
Una activitat que mai oblidaran.
RODAJOC’26 – FIGUERES
El passat dimecres 18 de març els alumnes de 4t de primària van participar del projecte Rodajoc a la Rambla i a la plaça Josep Pla de Figueres.
Aquest projecte pretén la recuperació de diferents jocs com a font d’intercanvi cultural a l’Alt Empordà. Intenta que la pluralitat ens enriqueixi, que les diferències no ens separin sinó que ens apropin a través del coneixement dels altres. El joc és una eina que ens ajuda a aconseguir els nostre objectiu de comprendre i respectar les diferents cultures en les que es troba immersa la societat.
Des de l’àrea d’Educació Física, els alumnes van aprendre la dinàmica dels setze jocs que es van dur a terme a la jornada matinal del dia 18 de març de 2026. Ens ho vam passar molt bé!
El passat divendres 13 de febrer, els alumnes de 6è de primària ens van presentar el Carnaval’26. Ens han fet ballar a ritme de Batucada, han mostrat i dit les consignes i finalment ens han llegit el pregó que enceta la setmana de Carnaval a l’escola. A la tarda, tot l’alumnat de l’escola hem gaudit de la rua de Carnaval al voltant de l’escola. Ens ho hem passat pipa!
Aquest curs, l’alumnat de cicle superior ha participat en un certamen de lectura en veu alta, una experiència molt enriquidora per a tots ells.
Al llarg de les setmanes prèvies, han preparat els textos i el dia de la participació, van poder demostrar tot l’esforç i la feina feta.
Ha estat una activitat que els ha ajudat a guanyar confiança i a gaudir de la lectura d’una manera diferent.
Felicitem tots els participants per la seva implicació i actitud!
L’alumnat de 3r i 4t s’ho ha passat molt bé participant al Concurs Òmnium de recitació de poemes. Aquest any, els poemes triats eren un homenatge a l’escriptora Olga Xirinacs, i ens han permès gaudir molt de la poesia i de com la saben transmetre els nens i nenes.
Volem felicitar molt especialment la Malak Ziati i en Sergi Peipoch de 3r, i la Ritaj Zouitni de 4t, que han estat els guanyadors. Ho han fet genial!
Enhorabona també a tots i totes els participants per l’esforç i les ganes. Ha estat una experiència molt bonica!