Què fer des de casa?

(Les propostes de cada setmana les podreu trobar dins de cada requadre clicant el signe +).

Ajornament període preinscripció

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Es preveu que es vagi ampliant la informació al llarg del matí.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració en aquesta situació excepcional.

L’equip directiu

SUSPENSIÓ DE CLASSES A PARTIR DE DEMÀ DIVENDRES 13 DE MARÇ

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a  mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres, 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu… Llegeix més»

PINTEM EL MENJADOR!

Gràcies a l’AMPA de l’escola i l’alumnat de 5è de primària hem pogut crear un mural al menjador de l’escola de la mà i el cor de JOAN TURU.
Gràcies i gràcies, estem súper contents per la feina feta!

Castanyada

Celebrem la Castanyada a l’Escola!

Benvolgudes famílies,

El passat dimecres 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’Escola!

Molts pares i mares van estar torrant les castanyes per tots els nens i nenes del centre durant tot el matí. A la tarda, alguns alumnes van venir disfressats i disfressades de castanyers i castanyeres i seguidament ens vam menjar les castanyes al pati que els alumnes de 6è van repartir per a tothom!

COMUNICAT VAGA 18 -10-19

Benvolgudes famílies,
El divendres 18 d’octubre de 2019 s’ha convocat una jornada de vaga general, a la qual s’hi adhereix quasi la totalitat del claustre.
L’absència del professorat no permetrà el funcionament normal de les classes.Tanmateix, el centre romandrà obert complint amb els serveis mínims establerts segons… Llegeix més»