Cinquè visita les Ruïnes d’Empúries

Aquest dijous les i els alumnes de 5è hem visitat el jaciment d’Empúries!

Amb l’ajuda de les nostres guies hem conegut la ciutat de l’Emporiae romana del segle I d.C. Hem escoltat les explicacions de com era la vida a la seva ciutat fa dos mil anys. Ens han ajudat molt per tenir més informació sobre el nostre projecte “Descobrim la Història”. Hem viscut de molt a prop la ciutat grega i romana i hem descobert alguns dels seus costums i la vida quotidiana de l’Edat Antiga a Empúries. A més hem pogut fer el nostre propi mosaic, un element molt important del jaciment d’Empúries, el qual es considera un dels conjunts de paviments més rics de tota la península.

Gràcies a aquesta sortida tan interessant podem continuar investigant sobre el nostre passat i aprendre molt més sobre aquesta època, l’edat antiga.

Fes clic a la foto per veure’n més.