28 de març Campanya de donació de sang

L’alumnat de sisè està col·laborant, un curs més, en la campanya de donació de sang dins el programa “Donació de sang i educació per a la ciutadania” que promou el Banc de Sang i Teixits de Catalunya.

Amb aquest projecte d’aprenentatge i servei, ens hem endinsat en la importància de la donació de manera altruista, de tenir reserves de sang i de com podem promoure una campanya comunicant de la millor manera possible per aconseguir la màxima difusió.

Ja hem sortit al carrer i l’hem omplert de cartells per informar que el DIMARTS 28 DE MARÇ DEL 2023 durem a terme aquesta CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG A L’ESCOLA SA FORCANERA.

Així doncs, si teniu entre 18 i 70 anys, peseu més de 50 quilograms i us trobeu bé de salut, us esperem a l’escola de 11.30 h a 13.30 h i de 14.30 h a 17.30 h. Hi haurà un refrigeri i un petit obsequi per a totes les persones donants.

Si no teniu clar si podeu donar o no, podeu consultar la web del Banc de Sang i Teixits o clicar el següent enllaç: https://ja.cat/pucdonar

L’alumnat de sisè us espera amb moltes ganes i il·lusió.