SETMANA DE LA CIÈNCIA 2025: VIATGE AL CENTRE DE LA CIÈNCIA

La setmana passada vam celebrar a l’escola la Setmana de la Ciència, dedicada enguany a un gran somiador i explorador de mons imaginaris: Jules Verne

Inspirant-nos en les seves històries plenes d’aventures i descobriments, hem convertit les aules en laboratoris de curiositat, creativitat i emoció. Durant aquests dies, infants han participat en tallers científics basats en el mètode científic, observant, plantejant hipòtesis, experimentant i descobrint per ells mateixos com funciona el món que ens envolta.


Hem navegat “Vint mil llegües sota el mar”, hem excavat fins al centre de la Terra i hem somiat amb viatjar a la Lluna, tot aprenent que la ciència és una gran aventura que comença amb una pregunta i una mica d’imaginació. Hem après que, com Jules Verne, tots podem ser exploradors del coneixement, capaços d’imaginar futurs possibles i de fer realitat allò que un dia semblava impossible.

Gràcies a tots —alumnes, mestres i famílies— per fer que la curiositat sigui el nostre motor i que la ciència continuï obrint-nos portes a nous mons per descobrir.

Fotos Infantil

Fotos Cicle Inicial

Fotos Cicle Mitja

Fotos Cicle Superior 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>