Després de setmanes de creativitat, treball en equip i molta il·lusió, tenim el plaer d’anunciar l’estrena de MÀGICSAFA, una obra de teatre creada i interpretada per l’alumnat de 3r.
Tot va començar amb una pluja d’idees: vam proposar diversos temes i, després de votar democràticament, la màgia va ser l’escollida. A partir d’aquí, vam dissenyar el logotip de l’obra —també escollit per votació—, que ha esdevingut la imatge de tota la producció.
Amb el tema i la imatge definits, vam començar els assajos i la preparació de l’obra. Hem dedicat hores d’esforç i entusiasme a construir els personatges, assajar les escenes i preparar l’escenografia i el vestuari.
Ara, amb molta emoció, us anunciem que MÀGICSAFA ja és una realitat!
L’obra ja s’ha representat amb molt d’èxit, i ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres la representació i algunes imatges d’aquesta experiència tan màgica i creativa!


