6è visita la Biblioteca Municipal
Avui els infants de sisè han gaudit d’una visita molt especial a la Biblioteca Municipal on han après sobre el funcionament general d’aquesta i del servei de préstec que ofereixen. Després, han tingut l’oportunitat de mirar, agafar i llegir alguns dels llibres disponibles. Alguns/es, fins i tot, han sortit amb un llibre en préstec. Ha […]
6è visita la Biblioteca Municipal Llegeix més »









