Activitat amb la unitat canina
Avui els de primer, segon i tercer hem fet un taller amb la unitat canina de la polícia. Hem vist com treballaven aquests animals i ens han recordat la responsabilitat i el carinyo que hem de tenir amb els animals de companyia. Hem gaudit molt! Us adjuntem algunes fotos. Moltes gràcies Kai
Activitat amb la unitat canina Llegeix més »












