XERRADA SOBRE HÀBITS SALUDABLES AL GRUP DE GRANS 1 I 2

El Toni Montoya, ex-alumne de l’escola, ha vingut a fer-nos una xerrada sobre els hàbits saludables, els adolescents i l’esport. Ell està estudiant un cicle superior d’esports a Manresa.

Ens ha preparat 2 presentacions diferents per explicar-nos alguns consells que hem de tenir en compte:

• Estar 60 min /1 hora al dia fent exercici físic 3 cops per setmana,
  • Màxim 2 hores al dia davant d’una pantalla
  • Menjar saludable
  • Beure molta aigua (musculatura)

Durant l’adolescència és important mantenir aquests hàbits per millorar la socialització, millorar la concentració, els resultats acadèmics i l’autoestima. Aquests consells també poden ajudar a reduir l’estrés durant els estudis.

A més a més, el Toni ens ha parlat sobre la importància de tenir un objectiu, i quins són els passos per anar-los aconseguint. Es important avançar i creure que pots fer-ho. No podem buscar excuses, ni ser negatius, sinó que cal tenir constància, ser positius i avançar!!!!

Tot seguit ens ha plantejat una pregunta: QUIN VALOR TENEN 1.000 euros? QUIN VALOR TENEN 1.000 minuts? Cadascú ha donat la seva opinió, i finalment hem arribat a la conclusió que el valor ES EL QUE CADASCÚ LI DÓNA. Per alguns 1000 euros són importants, però tenir temps per estar amb els amics i la família és més important.

Per últim, ens ha preparat una activitat on cadascú aportava una frase o paraula positiva a tots els companys/es de grans. Ha estat tota una experiència molt interessant.

Moltes gràcies Toni per la tevavisita, hem après moltes coses i de ben segur que ens seran útils!!!