Visita a l’institut de Vacarisses

Aquest passat dilluns 15 de maig, els alumnes de 6è de les dues classes de grans, vam anar a l’Institut de Vacarisses a veure un com és aquest institut, retrobar-nos amb alguns dels antics alumnes de l’escola i tenir un primer contacte amb els futurs alumnes de l’institut.

Ens va rebre l’Òscar al gimnàs de l’institut, on ens va explicar quin és el funcionament d’aquest i va donar resposta a algunes de les nostres inquietuds. Després els alumnes vam tenir una ronda de preguntes sobre aspectes que ens resultaven interessants: optatives, faltes, sortides, cafeteria, horaris, etc.

Tot seguit, vam començar a distribuir-nos en grups per fer les activitats que ens havien preparat els alumnes de 1r d’ESO. Algunes de les activitats es feien a la pista : pixi, pistoler, rocòdrom. També vam tenir l’oportunitat de conèixer com són alguns dels espais de l’institut, com el laboratori i l’aula de tecnologia, on ens van explicar què és el que fan allà i vam poder fer servir alguns dels instruments.

Per acabar, vam anar a un espai d’ombra per poder fer el dinar de germanor abans de marxar de tornada cap a Rellinars.