PREMIS BALDIRI REIXACH

Ens complau comunicar-vos que el jurat dels 39ns Premis Baldiri Reixac us ha atorgat un dels 50 premis de 900 euros pel treball presentat en la modalitat alumnes amb el títol:

Mercè Rodoreda

Alumnes de 3r i 4t de primària de l’escola Rellinars, de Rellinars

Mestres: Maria Casanovas, Maria Balsach, Irene Barnaus i Alba Freixas

El lliurament dels diplomes es durà a terme el diumenge 28 de maig a l’Espluga de Francolí.

La més enhorabona!!!

logo baldiri reixach

1. Tatiana

Hola sóc Tatiana, al projecte de la Marcé Rodoreda es el que vem fer no??? si es així estic molt orgullosa de haver guayat amb vosaltres.
    Fins haviat compañs.

2. Tatiana

Hola sóc Tatiana, el projecte de la mercè Rodoreda es el que vam fer??? si es així estic molt orgullosa de haver guayat amb vosaltres.
    Fins haviat compañs.