L’Oriol Canosa ha vingut a veure’ns

Us imagineu una illa petita establerta com a país on l’habitant més gran fos només tingués dotze anys i no hi hagués cap adult? A Paidonèsia és possible!

Des de principi de curs ens hem estat llegint el llibre de “L’illa de Paidonèsia” que ha escrit l’Oriol Canosa. Ens hem pogut endinsar i llegir les diferents cartes que el Nicolau i altres personatges que no us desvetllarem s’escriuen al llarg de tot el llibre.
És una història amb molt d’humor i que et fa passar una bona estona mentre l’estàs llegint.

Avui, ens ha vingut a veure l’Oriol Canosa, l’escriptor i un parell de coses més d’aquest fantàstic llibre. Amb ell hem pogut llegir els darrers capítols del llibre i compartir també algunes de les tasques que hem fet, com ara dissenyar el nostre propi edifici i pensar com seria la nostra illa.

Hem estat fent-li preguntes que ell, amb molt de gust ens ha pogut contestar. També ens ha donat alguns consells i curiositats que guardarem amb nosaltres per tenir-los presents. Sabeu quants llibres s’escriuen a Espanya només en català i castellà? Són prop de 90.000 llibres, gairebé 300 llibres cada dia!

A l’Oriol també li hem tornat unes cartes que vam escriure amb molt de gust per tal de donar-li idees per a nous llibres i compartir què és el que més ens ha agradat del llibre. Ell també ens ha dedicat els nostres llibres i, per descomptat, també ens ha escrit una nota al nostre llibre de “L’illa de Paidonèsia” de l’escola.

Ha estat tot un plaer obrir-te les portes de l’escola per poder escoltar-te i compartir aquesta petita estona que, com acostuma a passar, sempre es fa curta quan estem còmodes.
Moltes gràcies, Oriol!