L’ESCOLA DE RELLINARS AL SIMPOSI DE PROJECTES DE @ICEUAB

El divendres 23 i dissabte 24 una bona representació de l’escola de Rellinars ha participat del Simposi de projectes organitzat per l’ICE de la UAB.

La Maria Casanovas va participar de la taula rodona que va obrir el debat el divendres a la tarda. El dissabte, la Irene i el Xavi van fer dues ponències i l’Alba va presentar un pòster d’un dels projectes fets a l’aula el curs passat.

A la tarda el Ferran Parés va participar com a pare a la taula rodona, on hi havia dues alumnes, una inspectora i una professora universitària. Ho ha fet molt i molt bé.

En aquest simposi s’hi han inscrit prop de 500 mestres!!!!