L’ESCOLA DE RELLINARS A CATALUNYA RÀDIO

Fa uns dies, el Xavi de l’escola va participar en l’enregistrament d’un programa de Catalunya Ràdio on es parlava de les escoles petites i de poble. Concretament al programa “L’OFICI D’EDUCAR”

Us passem un enllaç al programa, on també hi van intervenir uns quants alumnes de l’escola!!!!

1. Elisabet

Va ser un plaer escoltar-vos a tots, perquè va venir el Xavi, però els testimonis dels que sou a les escoles rurals són un tresor. Moltes gràcies! Si tornes a ser petita, crec que demanaria als pares, que em portessin a una escola rural, sou molt afortunats malgrat les dificultats que es puguin presentar en el dia a dia. Abraçada gran a tots! I si voleu seguir participant a l’Ofici d’educar o a la classe dels dofins de nou opinant d’altres temes que fem només cal que m’ho feu saber a través del correu de Catalunya Ràdio que té el Xevi. Petons!