L’AJUNTAMENT NETEJA I REPINTA LA PARADA

Un dels objectius de la nostra classe és mantenir l’entorn de l’escola tan agradable com sigui possible. Es per aquest motiu, us informem després de la publicació de la queixa sobre l’estat de la parada del bus, l’Ajuntament va reaccionar ràpidament i va netejar i repintar la parada. Des d’aquí els agraïm aquesta acció i ens comprometem a realitzar una campanya de conscienciació des de l’escola per evitar que es torni a pintar o embrutar.

Des de l’escola estarem atents a qualsevol acte incívic o que considerem que afecta als nostres drets com a ciutadans, doncs tenim clar que tota aquesta despesa va a càrrec de tots els ciutadans de Rellinars.

Necessitem la col·laboració de tots els ciutadans per intentar que Rellinars sigui un poble net i cívic!

1. Genís

Felicitats per l’avís. I a l’Ajuntament per la seva diligència.
    La fotografia és molt interessant perquè també s’observen papers llençats al terra… a dos pams del contenidor!
    Tot sovint al meu barri passa el mateix.