Jornades GIER 2024

Les jornades GIER (Grup Interuniversitari d’Escola Rural) és una iniciativa que ofereixen diferents universitats de Catalunya (@universitaturv, @educacioub, @blanquernafpcee,@fepts_udl,@UdGEducacioPsic,@uvic_fetep, @educaciouab, @educaciocat,@UManresa), per participar i apropar la realitat de les escoles rurals a les futures mestres.

El passat 4 de març, una representació de mestres de l’Escola de Rellinars vam poder participar en les Jornades GIER 2024 a Castellnou de Bages.

Com a Escola hem pogut acompanyar a aquestes les futures mestres i aportar la nostra visió del que per a nosaltres és l’escola rural i com la vivim a Rellinars. Durant aquesta jornada, vam poder compartir el projecte d’escola “L’escola en vers” que ens va permetre endinsar-nos en el món de la poesia, donar a conèixer la visió de l’escola dels infants i tornar a obrir les portes a les famílies després de gairebé dos cursos amb les portes tancades.