HEM POGUT ANAR A PORTAVENTURA!

A principi de curs, la classe dels grans volíem fer una sortida a Portaventura. El claustre de mestres de l’escola ens va dir que els havíem de convèncer per poder-hi anar, i així vam començar a fer una presentació per argumentar als mestres  les avantatges de fer la sortida i els aprenentatges que hi hauria al darrera. Ho vam estar fent  durant les estones de pati i de menjador.

Vam fer-los una presentació al claustre amb un munt de preguntes interessants, i també amb un pressupost aproximat dels diners que ens costaria. Semblava que els teniem gairebé convençuts, però encara ens faltava recaptar tots els diners que costava la sortida.

A partir d’aquí vam estar pensant com aconseguir-los i quines accions realment tindrien èxit i quins no. Així vam començar per la venta de productes fets per  nosaltres mateixos durant la castanyada i també pel Caga-tió, una xocolatada pels alumnes i les families per berenar i la col.laboració en el sorteig de Nadal amb l’AMPA de l’escola aportant una panera solidària, etc…

Amb tot plegat i un munt de càlculs, vam aconseguir els diners necessaris per poder-hi anar. Estàvem molt contents i emocionats!!!

Així, el divendres 26 d’abril, després d’alguns canvis d’última hora per qüestions meteorològiques i de logística, hem pogut fer-la!!! Vam marxar a les 8:30 del matí i vam tornar gairebé a les 9 del vespre. Un dia ple d’emocions, de cues, d’espera, de sol, de vent…però un dia molt especial per a tots, que de ben segur recordarem. Hem après a tenir paciència, a responsabilitzar-nos, a cedir pel bé de tots, a compartir, a no rendir-nos, …..a fer-nos grans.

Volem agrair a tots aquells que ho heu fet possible, tant els que heu col.laborat activament, com també als que ho heu fet econòmicament participant en totes les activitats proposades.

Aquí us deixem un recull d’algunes de les imatges….

MOLTES GRÀCIES!!!

1. Xavi

Hola grans!!!

Que guapos i guapes que esteu a les fotos!!!!

Estic del tot convençut que va ser una gran sortida i que no l’oblidareu en molt i molt de temps!!! Això demostra que quan teniu un objectiu comú i el perseguiu … sou imparables!!! Us felicito!

Em va saber molt greu no poder-vos haver acompanyat aquest dia, creieu-me, hi vaig estar pensant tot el dia!!

Us felicito!!!

una abraçada