FOTOGRAFIA GEOMÈTRICA

Comencem un nou curs amb moltes ganes i reptes nous. El primer repte que vam fer el primer dia d’escola va ser fer fotografia geomètrica. Ens vam posar per grups diferents i vam pensar quines figues geomètriques podíem trobar a l’escola i als voltants que poguéssim fotografiar…

Amb els Ipads com a càmeres de fotos, vam començar a pensar de quina manera podíem fer les fotografies: vam utilitzar miralls, perspectives, etc… Semblava més fàcil del que realment va ser.

Dies més tard i un cop havíem investigat més sobre les formes i cossos geomètrics, decidim fer-ne de gegants. Cada grup va escollir a quina escala preferia fer-ho. Després d’un munt de càlculs, multiplicacions, aprendre a utilitzar el transportador, tenir controlats els angles i les línies rectes, aquest n’ha estat el resultat: