El Toca Toca ja és aquí!

El passat divendres 10 de juny, les dues classes de grans vam anar a Terrassa per participar de l’actuació junt amb altres escoles que hem estat preparant, el TOCA TOCA.

Tot i ser en principi una activitat musical, des de l’àrea d’Educació Física hem estat treballant les diferents coreografies que se’ns van proposar, doncs la música i l’educació física estan estretament lligades amb el ball, l’expressió corporal i el moviment rítmic. Durant els darrers mesos, hem assajat dues coreografies lligades a les cançons “És aquesta nit” de Sense Sal i “Lxs Nxnes” de Roba Estesa.

L’actuació del Toca Toca es realitza a Terrassa, en concret a l’Hort dels Frares que es troba dins del parc del Vallparadís.

Un cop vam arribar a Terrassa, ens van situar en quina seria la nostra “zona de descans”, i vam esperar fins començar l’assaig. El Santi Serratosa, que és qui ha organitzat aquesta actuació, va començar indicant-nos com seria l’assaig i l’ordre de les cançons:

• Caminem lluny, de Doctor Prats
  • Lxs nxnes, de Roba Estesa
  • Cara de cul, de Oques Grasses
  • És aquesta nit, de Sense Sal

Les cançons instrumentals ens servirien per entrar i sortir de la zona d’actuació i preparar-nos per a l’actuació amb les indicacions del Santi.

Després d’un descans on vam poder esmorzar i jugar una estona, va ser l’hora de començar amb l’actuació.

Va ser força emocionant veure com les altres escoles feien les seves coreografies i també poder gaudir d’allò que portem mesos practicant a l’escola, on l’important d’aquesta coreografia no és fer-la perfecta si no gaudir d’aquesta amb les equivocacions.

Enllaç al vídeo del Facebook de la Casa de la música de Terrassa