#divendrespelfutur

Relacionat amb el projecte en què parlem de meteorologia, a la força hem hagut de saber què és el canvi climàtic, ja que l’actualitat ens n’ha portat moltes notícies.

Buscant informació hem conegut les activitats d’una nena de 15 anys que es diu Greta Thunberg. Ella va començar a fer vaga de l’escola els divendres per anar al parlament del seu país per queixar-se sobre les polítiques del canvi climàtic. Ella no hi està d’acord i diu que no estan fent prou per evitar un desastre, i que els polítics li estan robant el seu futur.

Ella va començar a fer-ho a l’agost, i mica en mica s’hi han anat afegint molts altres estudiants de tot Europa i del món!

Avui hi ha convocada una vaga d’estudiants a Barcelona, i nosaltres ens hi volem adherir. Sabem que no podem fer vaga i que tampoc podem anar a Barcelona a manifestar-nos, per això nosaltres ho farem des de l’escola: hem escrit un manifest que hem llegit a totes les classes i hem fet cartells amb lemes com:

• La Terra està en perill, posem-hi remei
  • Algú creu que estem a l’hivern?
  • Tenim 12 anys per parar-ho!
  • El nostre futur és a les vostres mans
  • Volem tenir una bona vida com vosaltres

I hem rebut als pares a la sortida de l’escola per fer-los saber les nostres queixes!

#divendrespelfutur  #fridaysforfuture #gretathunberg

Aquí teniu el nostre manifest i el cartell:

1. Forgione-Pous

Hola!!

Esperem que facin les polítiques sobre el canvi climàtic necessàries i que entre tots millorem el planeta.

BIEL, GIANNA, KIKE I ANNA