Comencem un nou curs, amb molts projectes i il.lu sions

Aquest curs som 20 alumnes a la classe. Som 9 alumnes de tercer i 11 de quart. Comencem el curs 16-17 amb moltes ganes d’aprendre coses noves…..per aquest motiu us expliquem el que ja estem fent a la classe:

• El repte del primer dia de classe la Maria ens va proposar  fer una samarreta amb paper pinotxo. Per grups, cadascú va fer la samarreta de diferent  manera: amb grapes, cinta adhesiva, paper de diari, etc…. ens va servir com un esbós per fer una samarreta de veritat. Tot i que quan vam acabar ja ens vam adonar que els patrons no ens servirien. Hi ha nens de la classe que han portat explicacions, vídeos, material per ajudar-nos a fer la samarreta amb un patró.
  • Línia del  temps : Hem fet una línia del temps amb tots els alumnes del cicle mitjà per saber quin és el més gran i el més petit. Cadascú va imaginar com volia que fos la línia i llavors vam posar en comú totes les idees que vam pensar. Al final hem decidit fer  20 planetes, un per cada nen. Cadascú l’ha decorat com ha volgut i hi ha enganxat una foto seva. Així doncs, tenim una línia de 24 mesos (2 anys) penjada a la classe.
  • Missió Gaia: a partir d’una notícia sobre aquesta missió ( que vol fotografiar la via làctia en 3 dimensions) vam començar a parlar del nostre Sistema Solar. A més a més, una altre notícia relacionada és que han trobat aigua subterrània a Europa, un dels satèl·lits de Júpiter. Estem investigant més coses sobre els planetes, les llunes, etc….
  • Estem treballant com a filosofia la pel·lícula de Zootropolis. Això ens ha permès treballar el tema dels somnis, perquè la Judy Hopps (la protagonista)  té el somni de ser policia. Hem parlat dels somnis possibles i impossibles i també de l’actitud d’alguns dels personatges (Gideon Grey). A la classe d’anglès amb l’Esther hem estat treballant la cançó de Try Everything (Shakira) que és la banda sonora de la pel.lícula.
  • A les estones de castellà estem estudiant “Don quijote de la Mancha” que el va escriure Miguel de Cervantes. Hem buscat on vivia Miguel de Cervantes en un mapa d’Espanya; també hem cercat informació sobre la biografia de Miguel de Cervantes. Aquest projecte ens està ajudant a saber escriure millor en castellà i segurament aprendre com es vivia a aquella època (cavallers medievals).1 dsc02368 dsc02407 dsc02410 dsc02632 dsc02635 dsc02650 dsc02654 dsc02656 dsc02726 dsc02728 dsc02744 dsc02766 dsc02767 dsc02778 dsc02787 dsc02794

1. Àngels Santcliments

Uff que treballadors que sou!!! Aquest any també estic amb nens de quart i aquests nens rondinen molt que els faig treballar massa i els hi he dit que vosaltre encara treballeu més i no rondineu!! Molt bé nois!!

Una abraçada i un petó ben gran.
    Àngels.

1. MITJANS GRANS

Hola Àngels,
      Gràcies per contestar-nos i animar-nos. Un dia que et vagi bé, si vols, ens pots venir a visitar. Aquí tenim les portes obertes.

Fins aviat i una abraçada,

Mitjans grans.