Com són els hàbits de l’escola?

Durant aquest curs hem estat treballant un projecte relacionat amb els hàbits saludables i les malalties cardiovasculars.

Aquest, ens ha permès participar per una banda a la Marató de TV3 d’aquest any i per altra banda, investigar més sobre els hàbits saludables per tal de fer una enquesta a l’escola per saber els nostres hàbits i com podem millorar-los.

En aquestes enquestes hi havien quatre preguntes sobre com ens alimentem, quatre preguntes sobre el nostre descans, de l’activitat física que realitzem hem fet quatre preguntes i quatre més sobre la higiene que tenim.

Després vam analitzar i fer un buidatge de les enquestes de tota l’escola que vam recollir. Amb aquestes dades, hem fet uns gràfics de cada pregunta i per a cada grup classe.

Els gràfics els hem penjat al passadís de l’escola per a que ho pugui veure tothom. També hem afegit uns propostes de millora sobre els hàbits de tota l’escola.

A cada classe, hem preparat un cartell per explicar les recomanacions i propostes de millora a partir dels resultats obtinguts. També hem aprofitat per resoldre els possibles dubtes que tenien.

Ara sabem quins són els hàbits de l’escola i de cada classe i com podem millorar-los. Ara ens toca posar-los en pràctica!